SEBUT JE PASAL SAYA SAY HELLO~!

My photo
Anak keluaran Malaysia yang ORI~!!!! iC biru laGi dan Halal daRi sisi AgAma..IsLam AgAmaku,Malaysia Negaraku,Teman Familyku dan Buah HAti iS OLin..Hahaha..Suke merepek dan berAngan-angan..tu jerr..ha~! 1 lagi..Suke bErcakap Dalam TIdO~!..hahaha

Thursday, June 30, 2011

punch card pon jadi serba salah~..haiya!

meyh kawan rakan tawlan baca cerita aku yang agak tak seberapa nak klako tapi sangat menyentap naluri sanubari sebagai lelaki teruna era 2020 nie..ape ko merepek jam!!Zazzzsss..rotan yep disitu!!hahaha

heyheyhey!! tensen tOL la ader je nak memainkan aku time aku serius, ghase macam nak tempeleng je dak seniOr nie, ahh!! nak tempeleng jugak..PANGGG!! >terlempang kuat ye disitu~..sory..hahaha..padan muke,main-main lagi ngan aku..kOrang mesti tertanya-tanya kenapa kan..kan..meyh daddy cerite meyh~..ikut cerita di bawah******


S :ekh~..awalnya ko nak balik ejam??
E :aik?!@#$???awal ker aku balik..wOit,bukan ke arinie balik kOl 3.30p.m??
S :hehehehe..


terus je mamat tu bla dengan selamba meninggalkan sengih tak berapa nak sama ngn kambing >emmbekkkKKK!!..aku pon kekeliruan sama ada arinie hari khamis or rabu,sebab aku tibe-tibe macam kena pukau ngan dak seniOr tu..dalam blur-blur tu aku pon trus cakap laa aku ingat hari khamis..bukak beg nak amik kunci n bukak balik Ofic..tengah nak bukak kunci, budak tadi tu tegur aku..


S :ekh tadi bukan ke dah nak balik??
E :(malu2)..aaaa..aaaa..aku salah hari la,aku ingat hari nie hari khamis..
S :(muke pelik mintak penerajang) ekh betoi la hari nie hari khamis ejam oi..
:ekh siyes ke hari nie hari khamis,bukan rabu ea..
S :rabu semalam la,betoi la hari nie hari khamis..
E :Laa yeke,ko cakap awal aku mati-mati la pecaya ingat hari nie hari rabu..damn..damn..damn la ko nie!!!
S :hahaha..betol la hari nie balik 3.30..
E :grrrrrrrrr!!!!!! >bodoh toL la mamat nie,macam la aku keje baru sehari dua tak taw kol brape kalo balik hari kamis...dushdushdush!! >tertOmbok ye disitu!!..padan muke hengkau~!..hahaha

dengan selambe blah macam tu je,tak hape tak hape..tunggu la hari ko..aku hentam ko lagi piaw mai taw...tunggu jer ar..lalu aku pon punch card terus bla..
Taw kenapa aku blur-blur???


1. Aku pelik gak orang-orang pejabat tak kemas-kemas nak balik pon.
2. Selalunya bersusun nak punch card *macam la kalo lambat punch kene potong gaji...ngek!!
3. Kekerapan akan kedengaran bunyi-bunyi moto n kereta staf-staf berlalu pulang *skema ayat ko jam nah!! amik nie jam!! PANG!!!adess..sakit la wei..grrrrrr!!!!!!!


korang mesti pelikkan apesai hari khamis tempat keje aku balik punya awal..almaklum la aku nie keje kat kelantan..ibarat semacam hari jumaat la kire n gamaknya..n jumaat sabtu Cuti..ahad keje..PELIK TAPI BONAR-BONAR BLAKER aku cherite nie...hahaha


aku nie hormat seniOr-seniOr >*yeke ko nie jam..eyer la Bod*h..haha..betol,siyes nie..tapi kalo orang-orang cuba permainkan aku..wait n see je ar kamu-kamu akan dipermainkan berganda gendut tali kecapi aku balas..tapi tak der la kejam sangat..ala~..sama waktu dengannya jerk...lalala...sengal piang jugak aku nie..hahaha...peace~..
Pic nie memang tak hade kaitan, tapi aku akan reda kemarahan
kalo tengok kucing yang cOmel-cOmel..*ciut diriku disitu
PANGG!!!lempang yup disitu..hahaha

No comments: