SEBUT JE PASAL SAYA SAY HELLO~!

My photo
Anak keluaran Malaysia yang ORI~!!!! iC biru laGi dan Halal daRi sisi AgAma..IsLam AgAmaku,Malaysia Negaraku,Teman Familyku dan Buah HAti iS OLin..Hahaha..Suke merepek dan berAngan-angan..tu jerr..ha~! 1 lagi..Suke bErcakap Dalam TIdO~!..hahaha

Monday, June 20, 2011

cUti sEkoLah Aku Pon SebAt Cuti Keje..hahaha

Melaka Jadi Destinasi Percutian Kali nie~!!!

Bile lagi kan nk keluar hOliday ngn family, dengan aku yang jarang pulang ke kampung So my sis Yuyul plan ajak g Melaka. Aku ape lagi setuju jela bila dia Offer yang dia suport evrthing~..bia Pon aku dAh sLalu pego melaka tu tapi lain beb bile ngan Family nie..Lincah kadOk aku packing baju2..cepat2!!!dah xsabar nak Jejalan ni mak ayah!!!


2 hari 1 malam menjadi pilihan for holiday nie, so pusing2 punya pusing kat zOo melaka tadi nah adik kecik si manje tu demam plak..foul2~!!tApi xpe..dah nk demam kan dik nk wat maCam mana,terganggu jugak Mood dia negok..merengek je,pening kepala kOt..kecian plak kat buah pegarang jantung mak n ayah aku nie,dia nie la peneman orang tua aku kalo aku balik keje, akak outstation n y.bro balik hOstel..anak Bongsu~


tapi siang jela Deman dia datang,negok malamnya..mak ai..lincah betOl belari2 dah siap men Bowling lagi si Kecik nie..haishhh xpaham betol la ko nie dik, tu pasal la abg2 n akak ko suke nyakat ko lebih2..hahaha..mak jeling je kalo adik kecik nie kena buli..nie Pon 1 acara mengenakan si kecik nie, takut nek buai ngan aku, gengam erat tu kat rantai..hahaha


pagi berganti tengahari berganti petang lalu ke malam..
time tO pulang Ke Yong Peng~!!arghh 2 hari bagaikan  2 minit..kejap je,kalo masa cemburu pon apesal cuti 2 week aku cam 2 hari jerk..haishh..kuat tol cemburu...masa itu berpusing,hari maju kedepan tapi kalo nak berpatah balik jom pegi jepun jumpe doremon..hahaha..sempat snap pic kat kApal, Kapal nie aku panggil kapal tanggang derhaka sebab mmg ad tanggang jadi batu kt dalam kapal tu..xcaya korang pegi la masuk dalam kapal tu...hahaha..

tu je cerita aku tok kali nie,it all about My family~..love u mak,ayah,akak yuyul,apis, n fiea~..mukaz100x...jangan lap!!!hahaha

No comments: