SEBUT JE PASAL SAYA SAY HELLO~!

My photo
Anak keluaran Malaysia yang ORI~!!!! iC biru laGi dan Halal daRi sisi AgAma..IsLam AgAmaku,Malaysia Negaraku,Teman Familyku dan Buah HAti iS OLin..Hahaha..Suke merepek dan berAngan-angan..tu jerr..ha~! 1 lagi..Suke bErcakap Dalam TIdO~!..hahaha

Wednesday, June 29, 2011

RiUh rendAh SebElum TakLimat BermuLa..Macam2..

TOing-tOing..aiii..meyh2 pedengar cerita aku yang agak sentap nie..baru je duduk seminit..berkumpul-kumpul staf-staf yang hadir, dalam duduk menantikan penceramah datang..boley lak terpancul keluar dari mulut aku..oiii..attentiOn!!!..sesape pakai handpon tu silent OKEY~!..lagi2 handpon CHINA!!..bunyi dah la kuat...

hahaha..mAk Oiii...terkedu Si pemilik2 HP sama jenis n sama waktu dengan nya..aku ingat aku salah cakap..upenya ramai yang gelak...adoihaii..kLako jugak aku Nie..selamber je hembus~..pastu dok diam main kuku~..lalalala..merah telingga(habit kalo malu)..hahaha..padahal hp aku sendiri x silent lagi..pedulik hape aku..silent mode~..peace~

No comments: