SEBUT JE PASAL SAYA SAY HELLO~!

My photo
Anak keluaran Malaysia yang ORI~!!!! iC biru laGi dan Halal daRi sisi AgAma..IsLam AgAmaku,Malaysia Negaraku,Teman Familyku dan Buah HAti iS OLin..Hahaha..Suke merepek dan berAngan-angan..tu jerr..ha~! 1 lagi..Suke bErcakap Dalam TIdO~!..hahaha

Wednesday, June 29, 2011

Pagi Yang gErun Bagi Aku~..

DisUatu pagi nan indah~
bukak je pintu ofic dengan cermat~..
Ooomggg2~!!..


E: OooOo Mak KAu Ensem gile, bertahik lalat dimuke berjambul tinggi di jendOL~..haish!! makcik nie bila pulak cik masuk ofic saya nie~..(cemas!!)
M: hahaha..kali petama negok ejam tekejut beruk..klaka la muke mu jam~..
E: haah2..kelakar la sangat Mokcik,tak taw nak tegugur jantung nie..selamat takde heart attack..haish~(muke berkerut kembali normal)..keh3
M: mu nie jam,muda2 lagi dah kejut~(sleng klate la plak makcik nie)..
E: mane xterkejut cik..tibe-tibe bukak je Pintu Ofic ternampak makcik berdiri tepacak tegak depan pintu cam hantu kak limah..betol2 depan pintu lak tu~..
M: lorr ejam xperasan ke makcik masuk tadi...
E: mane nak pewasan,tapi tu la..cam ada bela saka lak masuk tak dengar tapak kaki langsung..hahaha
M:hahaha..ejam sorang jeke~??
E: sebab sorang la saya tekejut tak hingat dunia cik oi..
M:mace-mace la mu nie jam...cik ambik sampah je nie ha~..
E: ok2 tQ yer mOKcik bikin saya segar pepagi nie~..tQ sangat2..


hahaha..tu la kisah kerajinan datang Ofic awal~..pasnie,tak Mo datang awai2..ingat datang awai dapat anugerah ke hape ke..tekejut pulak yang aku dapat..selamat2..huishh~...

No comments: