SEBUT JE PASAL SAYA SAY HELLO~!

My photo
Anak keluaran Malaysia yang ORI~!!!! iC biru laGi dan Halal daRi sisi AgAma..IsLam AgAmaku,Malaysia Negaraku,Teman Familyku dan Buah HAti iS OLin..Hahaha..Suke merepek dan berAngan-angan..tu jerr..ha~! 1 lagi..Suke bErcakap Dalam TIdO~!..hahaha

Tuesday, June 21, 2011

sedapnya membelit kat ofiC..nyam~..



kOrang pernah baca Novel Mencintaimu???
ahhaa!!terkena aku arinie cOz aku igtkan cerpen rupenya noveL, dah bace
 separuh kotw baru aku sedar yang aku bace tu noveL..
MAk ai..1st time aku layan NoveL cOz sebelum nie mmg fav aku Cerpen, ringkas
 dan padat.. NoveLkn~ korang pon taw tebal dan perLu berhari2 untuk
 mentelaah..so kurang minat~..tapi 2hari je aku bace NoveL tu n aku stat dari 
semalam mmg mati2 aku igtkn cerpen, next pnye next pagi 
tadi..hambik!!!bernext2 jadinya..so aku pon xd keje pagi tadi, aku kusyuk habis 
sampai ke tengahari bawa ke petang aku sebat baca NoveL..

(ceyh!!padahal banyak data tak key in lagi)..uitz!!sibuk la ko nie,dah kantoi!!!..
ha berbalik pada cite tadi at lease aku key in jugak pas baca NoveL tu..tapi dah
 petang jugak la..hahaha..xpe!!esOk ada~sory bOs kecik!!jangan potOng gaji 
sudah la~..

kesimpulan dia disini~
Aku memang tak ada ciri2 pembaca NoveL cz nk baca tidak perlu mentelaah
dan abaikan kerja!!(woiii,aku xabaikan keje la ngok!!)..ops2!!silap2..ala silap
cikit ko nie pon~..hahaha..sO pada ko jam..nak baca tu tengok2 dulu brape 
helaian n selak2 cket~..hahahaha..peace~!

No comments: