SEBUT JE PASAL SAYA SAY HELLO~!

My photo
Anak keluaran Malaysia yang ORI~!!!! iC biru laGi dan Halal daRi sisi AgAma..IsLam AgAmaku,Malaysia Negaraku,Teman Familyku dan Buah HAti iS OLin..Hahaha..Suke merepek dan berAngan-angan..tu jerr..ha~! 1 lagi..Suke bErcakap Dalam TIdO~!..hahaha

Sunday, June 19, 2011

Keringat tulang 4 kerat~

Aku ada masalah~!!!masalah aku pelik tapi kenyataan. Kenapa la makin hari makin semangat aku untuk bekerja hilang dan terhakis, selalu aku semangat je pegi keje balik keje lak ceria. sekarang~. Pegi keje macam xd aura, tempat keje plak haru biru. pagi2 dh naik serabut dan tugasan2. baru je masuk Ofic, nah!!! sebeban cam kayu balak beserta bunyi2 yang kurang menyenangkan (kne suruh2 la pe lagi) hempap kat bahu nie...grrrrrrrrrr!!!!!!bagi la aku duduk dulu kalo ye pon nk disuruh. tapi xpe..begitulah keje orang makan gaji rite. nak xnk kne la telan. tapi pedulik plak ngn semua tu. tapi aku akan cube jgk happy n kenbalikan "semangat yang telah hilang" (hamboi~,dah mcm tajuk lagu plak). Hope aku tabah,usia muda dah merungut kn aku nie. tapi yang bestnya time keje ley BerFB..hahahaha..PEACE BOSS~!!!!

No comments: