SEBUT JE PASAL SAYA SAY HELLO~!

My photo
Anak keluaran Malaysia yang ORI~!!!! iC biru laGi dan Halal daRi sisi AgAma..IsLam AgAmaku,Malaysia Negaraku,Teman Familyku dan Buah HAti iS OLin..Hahaha..Suke merepek dan berAngan-angan..tu jerr..ha~! 1 lagi..Suke bErcakap Dalam TIdO~!..hahaha

Saturday, July 2, 2011

TERUSKAN PERJUANGAN KALIAN IMAM MUDA 2011

kaLi nie entry aku pasal IM musim ke-2, korang jangan terasa bosan pulak dengan entry kali nie pasai ada sebalik kekeliruan disini..korang mesti tertanya-tanya ape yang kelirunya???apa yang cuba aku sampaikan disini ialah..rilex-rilex..chill la, daddy tak suke gelojoh-gelojoh nie..tak mo,tak mo..hihihi..kite tengok dulu gambar IM 2011 oke...
nie la mereka-mereka yang bergelar IMAM MUDA tu,sape yang dah tahu tu bagus lah..aku nak bagitaw pada mereka-mereka yang tak kenal..hihihi..sebenarnya,aku agak pelik la..kenapa ekh,ramai yang tak mengikuti rancangan nie??(dikecualikan bagi pengelar diri mereka student)..*konon memahami pulak aku nie*..betol ape,mereka kan kat universiti-universiti,mana la ada tv n astro rite..tapi bukan ke time final tu universiti-universiti tengah cuti sem???oOOoo..umah mereka tak ada astrO..memahami lagi yup aku disitu..PANG!!!Lempang yup disitu jugak...hahaha..oke-oke berbalik pada topik,ha~..kenapa yup kurang mendapat tumpuan dan sambutan anak muda,cOntoh..kalo Final Maharajalawak,juara jatuh kat SEPAH..bersusun-susun nie penguna laman sosial FB update kat status diaorang taip tu la taip nie la, n 1 lagi time Final AF..pon ramai update kat wall masing-masing..tapi bile rancangan IM je..ad la jugak yang update,tapi tak ramai la..tak semeriah rancangan-rancangan hiburan yang lain..KENAPA???adakah IM nie tidak menghiburkan??aku rasa terhibur pasai time final ada Mawi n Akhil wat persembahan nyanyi Lagu Tema IM bertajuk "Hambamu"..masyuk oO lagu nie *siap highlight color pink lagi..hahaha..aku dengar lagu tu,naik jugak la bulu roma aku pasai lagunya berbentuk nasyid yang moden..nak donlod ar lagu tu kat 4share..hihihi..zazssssss!!!rotan disitu..*ejam,ko beli la cd ori..support Industri Tanah Air..manjang nak free jer*..ala,macam la aku guna BB nie free kn...bayar ape..hihihi..MELALUT LAGI!!!oke-oke..betol,aku agak pelik disitu..tapi apa pon kita kene la seimbangkan rite..memang betol,minat pada diri individu itu Sendiri dan kite sendiri tak boleh halang..cuba kite pikir balik..kenapa aku minat AF,dan kenapa aku minat hazama????siap nak jadi icon..wah~~~~..tapi cuba kite tuka AF tu pada IM..kalo aku minat IM,dan kenapa aku minat IM Hassan n IM Nazrul..tepuk dada bukan tanya selera,tanya la diri tu kenapa..hahaha..sedap yep pantun tu..ha~...pelik tak pelik tak???ke korang semua baru sedar..tapi tak ape..manusiakan..aku jugak manusia,mula-mula pon tak berapa ikut sgt rancangan IM nie..tapi bila kita ada sikap nak ambil tahu..kita akan jadi benda tu suatu yang menghiburkan,mendidik dLL la..aku pon fanatik jugak ngan AF n maharajalawak tu..apa pon,aku nie penyokong IM Nazrul,sebab dia orang kampung aku..JOHOR..ala..dekat je umah aku ke MAOKIL tu..(BUKAN TUMPANG GLAMOUR OKE) dan dia jugak senior aku time Sekolah TEKNIK SEGAMAT,tapi skung dah ubah dah nama Sekolah VOKASIONAL..bukan sebab tu je,cara penyampaian dia yang sangat berkualiti tu membuatkan aku jadi tertarik..tapi tu la..rezeki lebih memihak kepada IM hassan..apa pon,dua-dua sama hebat sebenarnya..bukan finalis tu je..semua la IM musim ke-2 nie la kan..aku tetap nak guna kan ayat Dato' Fadzilah Kamsah.."FIKIR-FIKIRKAN DAN SELAMAT BERAMAL"..hihihi..PEACE~

13 comments:

nabillah bolhassan said...

agree! lagu HambaMu sgt bez. Kan? Sangat bangga dgn IM Hassan :)

http://nabillahbolhassan.blogspot.com/2011/07/i-am-very-proud-of-u-imam-muda-hassan.html

Nurizz Rahman said...

betol2..sy bangga kepada finalis2 IM musim nie..semua nyer terbaekkkkkkkkk~

nabillah bolhassan said...

betul. sekurang2nya kita masih ada pewaris ulama' di bumi msia ni. kalau di fikirkan secara kasar, dalam dunia moden ni org2 seperti tu akn pupus. tp alhadulillah, prgram IM ni dpt buka mata ramai org, kita masih ada pewaris itu. :)

Nurizz Rahman said...

haah..truskan lah rancangan nie,n terbaru nie ustazah pilihan..xsabar2 nie nak folow rancangan tu pulak..betol la kata awak..dia still buka mata org bahawa still ad pewaris yang mampu mengubah sikap manusia..insyALLAH~...

Unknown said...

suka im nazrul gak... best sgt im 2 ni... suka tgk... :)

Nurizz Rahman said...

huhuhu..haah..menarik lagi tetarik..so waiting for ustazah pilihan~...huhuhuhu

myhatiku said...

imam muda nazrul cara penyampaian dia best kan..bernas n mantap:D
Lelaki Johor baik?

Nurizz Rahman said...

haah..kalo berhujah laju je kan..tapi apa2 pon..mereka sama2 hebat kn...johor tu yg wat bangga tu..hik3

Hafeesz Amran said...

sokong Najdi dan org kampungku Mujahid wlopn 2-2 kalah :)

Wanie said...

nak buat cane..
ramai lagi tertarik tgk benda yg lara..huhu

sy suka lagu mawi ngan akhir hay tu..:)

Nurizz Rahman said...

pRiNCe.>tQ ea..berbaca jom~

Nurizz Rahman said...

@Hafeesz Amran.>mereka xkalah..tp xd rezeki nk ke peringkat akhir je..huhuhu...kn~

Nurizz Rahman said...

@Wanie.>hamboi...benda yang lara ea...huhuhu...ha pe kata dengar sambil hayati lagu tu nk???huhuhu