SEBUT JE PASAL SAYA SAY HELLO~!

My photo
Anak keluaran Malaysia yang ORI~!!!! iC biru laGi dan Halal daRi sisi AgAma..IsLam AgAmaku,Malaysia Negaraku,Teman Familyku dan Buah HAti iS OLin..Hahaha..Suke merepek dan berAngan-angan..tu jerr..ha~! 1 lagi..Suke bErcakap Dalam TIdO~!..hahaha

Tuesday, August 2, 2011

.:RAMADHAN BULAN YANG DIRINDUI SETIAP UMAT ISLAM:.

PUASA HARI 1ST BERSAMA FAMILY itulah yang membakarkan semangat aku tahun nie untuk berpuasa penuh..sebelum nie penuh jugak okey,jangan nak berdouble meaning lak!..sahur lauk mak aku masak memang membuka selera aku pagi2 buta, ikan masak asam pedas..eeeeeuuurwwwww~!sungguh mengiurkan okey!!peh,paling mantap santapan itu..ha!!kecur la tu baca time-time tengahari..jgn korang buka dah la yerk,tggu jela azan maghrib berkumandang,suruh la mak korang masakkan menu itu..sekali lagi ea aku sebut,kali nie yg asyik punya.."ikan masak asam pedas yang sangat pekat kuahnya"..
hiash!!..aku lak yang kecur nie..hahaha..pas dah kenyang aku tak kan terbongkak okey..aku layan movie "TOLONG AWEK AKU PONTIANAK"..kalo aku sambung tidur alamatnya subuh gajah la aku...hahaha..cerita tu memang kelakar la wei..ending dia pon menarik!.tengok la,sebab movie tu kelakar+romantik taw..aih,aku lak jadi promoter nie ape kehel nya..hahaha..
buka lak mak aku masak ayam masak rendang..OMG..OMG!!!sangat mengiur kan laa..jap2,nak kesat air liur aku jap...hahaha..pastu petang tu aku pegi bazar cari makanan tambahan,sesak abis..biasa la 1st day puasakan,tapi nampak kemeriahan ramadhan disitu taw..TAPI~

malam tu jugak aku balik KELANTAN~..meneruskan perjuangan,macam-macam mak aku bekalkan aku..yang paling best lempuk durian...TQ MAK!!!lempuk tu sangat sedap~..n TQ jugak pada SI DIA yang bagi durian kat aiiiiii..durian kamu sangat sedap yunk~...bekalan untuk aku bersahur pon mak aku sedia kan..tapi SORY mama,anakmu pagi tadi perutnya macam nak muntah je..tekaknya mual-mual je..so tak makan nasi itu ,tapi untuk perut aku tidak kekosongan aku makan jugak chicken nugget n french fries yang still hangat lagi..TQ mama,banyak sangat bekalan mak bawak untuk anakmu ini~...sO pasnie tunggu kepulangan next pulak okey lovely family~..wah!...baru balik dah start rindu....ngader!!PANG!!lempang disitu...hahaha..JOM-JOM TERAWIH~!!!

3 comments:

Unknown said...

ouh ejam !!! haruskah letak asam pedas itu ??? fuh ! selamat puasa ea ejam :P

laskar pelangi said...

memang lawak kan movie tu..gelak je sepanjang layan movie tu..tak tahan tol si bob tu =D nerd sangat. haha


selamat berpuasa =)

Unknown said...

untunglah kena bg durian... haha.... selamat bpuasa ejam... :)