SEBUT JE PASAL SAYA SAY HELLO~!

My photo
Anak keluaran Malaysia yang ORI~!!!! iC biru laGi dan Halal daRi sisi AgAma..IsLam AgAmaku,Malaysia Negaraku,Teman Familyku dan Buah HAti iS OLin..Hahaha..Suke merepek dan berAngan-angan..tu jerr..ha~! 1 lagi..Suke bErcakap Dalam TIdO~!..hahaha

Tuesday, June 26, 2012

Park Shin Hye A.K.A Go Mi Nam..COMeLLL~!

ASSALAMUALAIKUM bloger~
hello!..
heeeeeeeeee~..
ok! mood normal aku mmg gini..mengiler!..
post 4 today best!
sebenarnya aku baru je abiskan 1 movie yang comel nie..
YOU'RE BEAUTIFUL..
sebab apa aku highlight pink??
sebab dia sgt comel!
comel kot PARK SHIN HYE bawak watak GO MI NAM..
sweet je aku rasa dia nie..
dia memang cute sangat..
rasanya lagi comel kalo dia nangis..
sedih lak kalo tgk dia nangis coZ rasa sangat jujur perwatakan dia..
korang tgk la sampai lebam ye pic2 dia yang aku upload..
muahahahaha~..























 comel dan cute kan~..
heeeeeeee~

1 comment:

Iman Najjwa said...

baru nk ngk..lambat r abg ejam ni..HAHAHA..ORG DH NGK DAHHH..hahaha...mcm man kan??? wakakaka..teperasan sikit....nk tiru rambut dye r..hahahhaa...